Bad girl go good..

Hellow.
I'm up and awake. sleept? not so much.
Som sagt, Helvetet har börjat igen, förvånad över att jag är vaken nu & nästan klar.
Eller jag är klar, efter jag fått i mig mitt kaffe. 
Till & med sminkat mig, surprise, surprise. Brukar nästan aldrig sminka mig.
& det blev bara tidsfördriv idag också, annars skulle jag aldrig ha sminkat mig.
Haha, jag har äntligen blivit brud.. 
Känner mig as pigg, även fast jag inte har fått så mycket sömn. 
Wierd.
Man måste älska natthumor dock, finns ingen bättre humor.
Klockan är nu 07.04, damn.
Jag undrar om jag kommer att vara glad eller arg idag. I wonder!
Lovet har varit awesome, Julen & nyår var också ganska bra. Sooft lov helt enkelt.
Men nu KAFFE, sen buss & träffa Cattiz, & Tack för natten föresten finaste!




Take Care, PEACE!


Kommentarer
Postat av: agnes

Åhh, vad gullig du är! Nej det är absolut inte roligt att förlora någon. Det var vädligt jobbigt i början när jag fick veta det, men nu har jag inte tänkt på det så mycket. Men det närmar sig ju mer och mer begravningen, så det känns i hjärtat nu faktiskt. Man blir inte på bra humör och har inte lust att göra något lixom. Det är min Morfar som har dött, han var inte alls gammal. Han skulle fylla 60 år, så jag tycker det är värre då. Han har legat på sjukhus ända sen i sommras, jag var och hälsade på på sommarlovet på sjukhuset, det var hämskt bara att se honom ligga där, han kunde inte prata eller något. Men man kunde ju prata med honom, men jag blev såå ledsen så kunde inte säga så mycket, blev ju lite rädd också.. Han fick en hjärn och hjärtblödning tror jag det va, sen fick han massa proppar och sådant. Han var helt frisk från början, han tränade och hålde igång, så fattar inte varför det hände just honom. Menmen, livet är orättvist ibland. Och sen fick han en till prop och en till blödning så han orkade inte av mer, och hjärtat slutade slå.. Men de visste att det skulle hända på sjukhuset, så de ringde mig så jag fick säga ett par ord innan han somnade i telefonen, så jag sa att jag älskade honom och en massa.. man vet ju inte om han hörde, men om han gjorde så känns det ju ändån bra för mig också, att veta att jag sakt det.. Men det kommer nog gå bra, får vi hoppas på! Tack för att jag fick skriva av mig lite.. ♥ Jaha, skönt! Vilken klass eller så går du i? :)

2012-01-11 @ 14:43:20
URL: http://ssisters.devote.se
Postat av: agnes

Gud vad bra skrivet! Förstår dig precis.. Vaa? har din bästavän tagit självmord?!?! HUR? VARFÖR? :O ojj, du måste ha mått riktigt dåligt? själv skulle jag fasen aldirg klara av det .. Jag har en riktigt bästavän som är som en syster för mig, hon jag driver bloggen med. Henne skulle jag aldirg klara mig utan, verkligen aldirg! Så ja, jag måste förstå hur du mått.. Hur har du klarat det? :O KRAM

2012-01-11 @ 17:47:07
URL: http://ssisters.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0