Carry On up the morning.

Hellow.
Uppe med tuppen, eller ja jag har iof varit vaken hela natten but that's not the point.
ska försöka att vända tillbaka på dygnet igen, får se hur det går.
Natten & föregående kväll bestod av national treasure, en massa två & en halv men avsnitt, energi dryck &
Helskön musik. Wonderfull. Sen har det blivit en & annan video på youtube, Tumblr & Existenz. haha
Min natt har alltså varit grym.
Har också tänkt på en sak, f*n va kul att vara en treasure hunter, fast jag skulle nog inte kunna lista ut ledtrådarna. 
But still, kind of cool to be a treasure hunter, to seak for treasures, find clues and all that.
Like baaaaam.
Dom blev dock ganska förvånade att jag var vaken så tidigt på morgonen, men dom vet ju inte annledningen så det var soft. Love Life.
Min så kallade frukost har bestått av en redig stor skål med glass & en redig kopp kaffe.
Like THIS.
I
I
I
V



Smällt mörk chocklad, lönnsirap & krossad digestive på gammaldags vaniljglass,
godaste frukosten jag någonsin ätit i alla fall.

Kolla på den här videon föresten.



Fifän vilken köng video. 


Nu inväntar jag på att izabelle ska vakna sen ska vi dra ut på en promenad igen. Awesome.



Take Care, PEACE!

Kommentarer
Postat av: AGNES & NELLY

Åh, vilken härlig frukost! Vad gjorde ni efter eran promenad? eller ja vad gjorde du?

2012-01-08 @ 17:18:14
URL: http://ssisters.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0