I was told that I could fly, When least expected,

Hellow.
Direkt efter man kommer hem efter skolan med en dag fullt av tumblr.
Lägger man sig i sängen med en poppcornpåse, en redig dricka & sen ännu mer Tumblr.
Tog en paus från tumblr för att kolla på ett avsnitt av "två & en halv men" and then poff, baam, Ka boom.
så är det 214 händelser. I'll tell ya, Tumblr is the greatest, much better then facebook.
Men jag ville bara uppdatera & visa att jag lever, men jag är för upptagen med tumblr för tillfället, eheh så jag skriver förmodligen nått om några timmar igen. 




Take Care, PEACE!

Kommentarer
Postat av: agnes

åååh tack!! <3 hur e det?

2012-01-12 @ 21:03:50
URL: http://ssisters.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0