Ich liebe Deutsch!

Hellow.
Även fast jag slutade att plugga tyska i skolan förra året så läser jag fortfarande tyska
& gör uppgifter i böckerna. 
What can I say. I love the german language.
Största delen av denna natt har spenderas med tyskaböckerna. 
Jag har lätt att fära mig ett nytt språk, men jag har däremot inte lätt för att lära mig
Matte & sådana saker. Språk för mig är nog det lättaste ämnena i skolan.
Men nu ska jag sätta näsan i tyskaböckerna & läsa lite med en god milkshake/smothie.


Gymnasiekurs: Check


Geakläge: Check!


Take Care, PEACE!



Kommentarer
Postat av: AGNES

Guud, så mysigt! :) hihi, har du gjort idag då?

2012-01-09 @ 18:39:04
URL: http://www.ssisters.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0