It's just a rumor, and I don't believe 'em.

Hellow.
Håller med Oskar med det här:
Tror det är lättare att vända på ett hus än att vända dygnet efter ett lov utan arbete.
Helt klart, jag har försökt att vända tillbaka ända sen stockholmstrippen & ni ser ju hur det går.
So far, not so great.
Men jag ska vända tillbaka dygnet tills imorgon kväll & hoppas på att jag somnar vid 11, halv 12 i alla fall.
Sen om jag är dötrött sen, spelar inte så stor roll. Jag har i alla fall försökt då. 
Stockholm, staden som aldrig sover. Eller hur var det nu igen?
Tycker dock synd om alla som fick börja i måndags, Direkt efter en helg så måste man vända på dygnet.
Det låter inte så soft faktiskt. 
Men nog tjattat om det, nu ska jag forstätta kolla på Två & en halv men. Awesome!


Bilden talar för sig själv.
Cuz I'm on a drug, It's called Charlie Sheen.


Take Care, PEACE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0