Big love to norway.

Hellow.
Fick en kommentar som jag tänkte ta & svara på i detta inlägg.

hejsan johanna här, jag har en fråga till dig.

Jag märker att du skriver ganska mycket på engelska & att du är väldigt involverad i språket. Men Är det något land som du verkligen gillar & vilka språk kan du prata på? :) Kramar.

Hellow johanna. Tack för din kommentar!
Involved and involved, We can call it an interest.
Ett land som jag verkligen gillar, Jag gillar ju norge. Sen Finnland, men det måste jag gilla
Eftersom att jag har finskt blod. USA Älskar jag dock. Deras språk, landskap & sköna dagar & nätter.
Jag kan prata lite på Finska, men det är bara ett fåtal ord som jag kan. Sen har vi ju Engelskan, Tyska & Norska & självklart Svenska då haah.
Norska & Finska är jag dock inte bra på. Men Svenska, Engelska & Tyska är nog det jag kan mest i. 
Kram.


Du påminde mig att jag skulle göra lite tyska senare, bara för kul skull. Så jag måste både tacka
För din kommentar & att du påminde mig. Thank you very much.








Take Care, PEACE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0