We are Born like this..

Hellow.
I'm back again. jag gick ju som sagt ut & gick i någon timme tidigare idag med Izabelle.
Det var skönt som ini helvete, Ååh älska att vara ute & gå eller springa, fast det blir inte så ofta när det är vinter,
Däremot blir det att jag är ute & går/springer mycket på sommrarna. 
Det är underbart, Den känslan att få springa i flera timmar & försvinna in i tankarna, den är underbar. 
Fast jag har alltid en tendens att vara ute för länge & tänka alldeles för mycket.
But it still are awesome.
Men vem gillar inte att springa på en skogsstig, ungefär såhär.



Jag skulle göra allt för att få gå ut & gå i för & sen sommaren just nu. 
Få vara helt för mig själv med mina tankar & min musik.


I alla fall, imorgon ska jag dra vidare till stan (Sundsvall) igen. Måste inhandla lite saker. 
Så jag kommer förmodligen vara väldigt osocial imorgon, men det får ni leva med faktiskt. 
Jag kommer att vara social i natt i alla fall. 
That's niice huh? 
Men nu ska jag fortsätta att drömma om sommaren & skogsstigar. 


Take Care, PEACE!



Kommentarer
Postat av: @fotomarie_falun

Tusen Tack!



Du har själv många fina bilder på din blogg.



Lev väl.

2012-01-08 @ 22:36:23
URL: http://fotomarie.blogg.se/
Postat av: Johanna

hejsan johanna här, jag har en fråga till dig.

Jag märker att du skriver ganska mycket på engelska & att du är väldigt involverad i språket. Men Är det något land som du verkligen gillar & vilka språk kan du prata på? :) Kramar.

2012-01-09 @ 02:04:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0