We, Jah people, can make it work..

Känslan man får när man letar efter sitt busskort & river hela rummet..
Typiskt mig, no but seriously.
Jag letade överallt efter kortet, Över hela mitt rum,At least so I thought.
kortet låg under en byrå (?)
Bra där Rebecca!
Kanske dags att duscha & försöka lägga mig & sova. Behöver nog det, efter nätter med 
inte så mycket sömn alls. 
Men med tanke på hur månen ser ut nu, så kommer jag nog inte få så mycket sömn.
I'm a werewolf, I know!
Föresten, vet någon vart man kan köpa en tvåfingersring,
Alltså typ en sån här


Fast det ska stå: PEACE
på den? I såna fall, LET ME KNOW!


Men nu dusch, sen chillmode. Med han där neranför.



Take Care, PEACE!


Kommentarer
Postat av: agnes

nej vad skönt! Jo började idag, lite tungt. Men är ledig torsdag och fredag.. ska på begravning.. :(

när börjar du skolan då?

2012-01-10 @ 21:23:23
URL: http://ssisters.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0